Broszura jest jednym z najbardziej informacyjnych i szczegółowych sposobów na zaprezentowanie swojej firmy, więc nie spiesz się! Oto rzeczy, które należy wziąć pod uwagę przy drukowaniu broszury.

1) Zdefiniuj swój cel

Reszta tego przewodnika jest bez znaczenia, jeśli nie określisz celu drukowania broszury. Twój ogólny cel będzie kierował każdą decyzją, jaką podejmiesz w trakcie procesu drukowania broszury; wybór rozmiaru, treści, kształtu i długości musi być związany z Twoim nadrzędnym celem. Czy chcesz zaprezentować produkty? Przekazać ogólne informacje o firmie? Promować poprzez przewodnik po wydarzeniach? Określ, czy chcesz sprzedawać, przekonywać, czy tylko informować klientów o swojej działalności, zanim ustalisz kolejne elementy.

Malcom Walsall z B2B Marketing mówi, że szczególnie w przypadku małych i rozwijających się firm, które mają ograniczony budżet, broszury pomagają przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i nie powinny być ignorowane w arsenale marketingowym. Tak więc, aby przykuć ich uwagę, upewnij się, że stawiasz swoich czytelników na pierwszym miejscu i zawsze będziesz miał ich na uwadze, podejmując następujące decyzje.

2) Rozmiar ma znaczenie

Rozważ, jakie informacje chcesz przekazać, wybierając rozmiar swojej broszury. Druk czasopism jest zazwyczaj w formacie A4; idealny, jeśli chcesz elegancką platformę do podkreślenia różnych usług i historii z dużą ilością miejsca, aby być kreatywnym z projektem. Jeśli masz dużo tekstu, na przykład w broszurze korporacyjnej, większe broszury pomogą rozproszyć informacje i uczynić je bardziej strawnymi dzięki otaczającym je obrazom. Nie chcesz przecież, aby Twoi klienci musieli siedzieć i czytać powieść!

Nie bój się być oryginalnym. Druk broszur kwadratowych i DL staje się coraz bardziej popularny, ponieważ firmy chcą przełamać schematy i stworzyć niezapomniane broszury, które nie zostaną przeoczone...

Upewnij się również, że na etapie projektowania używasz szablonów odpowiednich dla rozmiaru Twojej broszury. Użycie szablonu zaprojektowanego specjalnie dla broszury A6 nie przełoży się dobrze na jej wydruk na większym formacie A4, nawet jeśli na komputerze nie wygląda to tak źle. Wykorzystaj efektywnie swoją przestrzeń i planuj z wyprzedzeniem.

Obraz: itpr.co.uk

3) Zachowaj spójność kolorów, treści i projektu z marką

Broszura jest drukowaną reprezentacją Twojej firmy. Co więcej, można w niej zaprezentować więcej szczegółowych informacji o firmie niż w jakiejkolwiek innej formie marketingu drukowanego. Spraw, aby Twoja broszura była Twoja i upewnij się, że ton głosu jest zgodny z tożsamością Twojej marki, a kolory będą pasować do reszty materiałów promocyjnych.

Zaprojektowanie i wydrukowanie broszury jest trudnym zadaniem dla każdej firmy, ponieważ oferuje ona niezrównane możliwości eksperymentowania z czcionkami, grafiką i układem. Punktem wyjścia do budowania projektu jest nawiązanie do marki na stronie internetowej i innych materiałach drukowanych. Zachowaj to czyste, atrakcyjne i tak oryginalne, jak to możliwe, aby przyciągnąć czytelników i utrzymać ich pochłoniętych na stronach.

4) Użyj najlepszej jakości zdjęć, jakie możesz

Nie każdy biznes może sobie pozwolić na profesjonalnego fotografa (ale jeśli możesz, to świetnie)! Więc jeśli musisz wziąć zdjęcia z sieci, upewnij się, że znajdziesz wysokiej rozdzielczości zdjęcia stockowe, które będą dobrze przenosić się do druku. Istnieje wiele zasobów oferujących zdjęcia royalty free, które możesz wykorzystać do swoich broszur, więc nie pomijaj ich przy wyborze pierwszego zdjęcia, które znajdziesz w Google. Słaba jakość obrazu może wyeliminować profesjonalizm w ciągu kilku sekund.

5) Pamiętaj o granicach i spadach

Żadna firma poligraficzna nie może tego wystarczająco podkreślić! Aby uniknąć białych linii na ostatecznym rozmiarze strony lub przycinania krawędzi obrazów, upewnij się, że istnieje 5 mm granica (znana jako obszar bezpieczny), aby działać jako bufor w produkcji i zagwarantować, że Twoja broszura zostanie wydrukowana w najwyższej jakości, jaka może być.

6) Zszywana czy oprawiana?

Oba rodzaje są równie skuteczne w promowaniu informacji, ale oferują nieco inny wygląd dla różnych celów. Idealnie oprawione broszury są klejone i pokryte na grzbiecie dla mocnego i solidnego wiązania, dlatego są efektywnym wyborem dla większych nakładów. Zszywane broszury są wydajne zarówno w przypadku mniejszych, jak i większych nakładów stron i choć są oprawione w prosty sposób, tworzą bardzo profesjonalną i schludną broszurę firmową. Pomyśl o tym, jak chcesz, aby wyglądał produkt końcowy, zrób kilka badań na temat broszur w obu oprawach, które lubisz i przeanalizuj, która z nich najlepiej odpowiada Twoim potrzebom!

7) Bądź oryginalny

Tak banalne, jak to brzmi, nic nie wyleje budżetu marketingowego szybciej niż nudne broszury regurgitated prosto od konkurentów. Przeglądaj w Internecie w poszukiwaniu inspiracji, pomyśl o tym, co czyni Twoją firmę wyjątkową i przenieść, że zanim dostaniesz swoje wydrukowane.

8) Sprawdzanie, sprawdzanie i jeszcze raz sprawdzanie.

Tak samo ważne jak wysokiej jakości zdjęcia, wysokiej jakości treść jest niezbędna przy drukowaniu broszur dla Twojej firmy. Czytelnicy będą podnosić na błędy gramatyczne, niezgrabne sformułowania i pośpiechu formatowania w mgnieniu oka, więc dostać przyjaciół, rodzinę, kolegów i jeśli można sobie na to pozwolić - profesjonalny czytelnik korekty, aby upewnić się, że twoje jest bez zarzutu. Wykraczając poza kopię, poproś osobę z zewnątrz o sprawdzenie, czy obrazy i tekst dobrze współgrają na stronie, aby uzyskać ogólną kontrolę jakości przed wysłaniem jej do druku.

Obraz: camstar.industrysoftware.automation.siemens.com

Banner: pixel2print.com