Twitter może być nieocenionym narzędziem do przekazywania informacji i przyciągania klientów na swoją stronę internetową. Jednak budowanie publiczności na tej platformie i utrzymanie ich zainteresowania treścią wymaga dobrze zaplanowanej strategii.

Tutaj, w tym przewodniku, omówimy skuteczną strategię treści Twittera, który zapewnia, że zwolennicy będą reagować na tweety i pozostają zaangażowani w swojej marki.

 

USTAL Z WYPRZEDZENIEM SWOJE CELE MARKETINGOWE NA TWITTERZE

Zanim jeszcze zaczniesz planować swoją strategię treści na Twitterze, musisz jasno określić, co chcesz osiągnąć. Oto kilka możliwości, co te cele mogą być:

  • Zbuduj świadomość swojej marki, produktu lub usługi wśród odpowiedniej grupy odbiorców.
  • Zdobądź zwolenników, którzy odwiedzają Twoją stronę internetową w celu generowania leadów.
  • Użyj Twittera jako narzędzia promocji, aby zbudować pozytywną opinię o swojej marce lub produktach.
  • Użyj Twittera jako medium do obsługi klienta i pomóc swoim klientom uzyskać jak najwięcej z produktów lub usług.
  • Nawiązuj kontakty z osobami o podobnych poglądach w Twojej branży, aby dzielić się opiniami i generować pomysły.

W zależności od konkretnego biznesu, Twoje cele marketingowe Twitter może się różnić, ale najprawdopodobniej będzie podobny do każdego z powyższych. To może być pomocne, aby poświęcić trochę czasu na burzę mózgów swoje cele i napisać je w dół.

 

CZY TWITTER PASUJE DO TWOJEJ STRATEGII TREŚCI?

Twitter, jako część szerszej strategii marketingu treści, może osiągnąć wiele rzeczy. Z tego powodu, należy wiedzieć wcześniej, co szczególna rola Twitter powinien grać w marketingu treści.

Czy będziesz używać Twittera do prowadzenia ruchu na swojej stronie internetowej lub do tworzenia sprzedaży za pośrednictwem linków? Czy chcesz, aby zawartość Twittera pomóc zwiększyć sign-ups lub subskrypcji?

Każdy z tych celów może wymagać innego podejścia. To z tego powodu, że jest to tak ważne, aby wymyślić strategię przed nurkowaniem w headfirst.

 

POZNAJ SWOJĄ GRUPĘ DOCELOWĄ

Targetowanie właściwej publiczności na Twitterze powinno być jednym z najbardziej kluczowych zadań w strategii marketingu treści. Na szczęście, Twitter sprawia, że dość łatwo znaleźć odpowiednią publiczność, aby połączyć się z.

Czasami, może nawet chcesz połączyć się z więcej niż jednym typem publiczności. Twitter sprawia, że to możliwe, jak również poprzez umożliwienie użytkownikom budowania list odbiorców.

Można łatwo curate ukierunkowane listy osób z różnych demografii z różnych interesów poprzez wyszukiwanie słów kluczowych w ich bios. Twitter pozwala również na wyszukiwanie odbiorców według lokalizacji geograficznej.

Kiedy używasz hashtagów, możesz szybko przeglądać odpowiednie strumienie i znaleźć innych ludzi, którzy są subskrybowani do nich. Podobnie jak w naszej poprzedniej dyskusji na temat ustalania celów, może być sprytne, aby skompilować odpowiednie hashtagi, aby przyciągnąć większą publiczność.

Twitter jest wszystko o relacji z członkami. Pomocne narzędzia takie jak Tweetdeck i Hootsuite mogą pomóc Ci śledzić swoje listy i budować te relacje. Użyj ich!

 

ODPOWIEDNIO WCZEŚNIE UMIESZCZAJ SWOJE TWEETY

Podobnie jak w przypadku większości marketingu w mediach społecznościowych, odpowiedni czas jest niezbędny przy aktualizacji profilu. Oczywiście, chcesz wysyłać wiadomości, gdy ludzie są online, a nie kiedy śpią lub są związane w pracy.

Należy pamiętać, że czas lokalny może nie mieć wielkiego znaczenia. Na przykład, jeśli Twoja grupa docelowa znajduje się gdzieś daleko.

Aby dowiedzieć się, kiedy najlepiej tweetować, masz kilka dobrych narzędzi do wyboru, w tym SocialBro, Hootsuite i Tweriod. Narzędzia te mogą analizować nawyki online swoich zwolenników i daje raporty, które pozwalają wiedzieć, kiedy jest najlepszy czas, aby tweet. Hootsuite "Autoschedule" funkcja już wie, najlepszy czas w ciągu dnia, należy użyć tej funkcji.

 

ŁATWO ZNALEŹĆ POMYSŁY NA TREŚCI

Kiedy używasz Twittera, nie chcesz publikować przestarzałych lub nieistotnych treści. Możesz łatwo zobaczyć, co jest "gorące" i obecnie trendy z szybkiego wyszukiwania przy użyciu odpowiednich słów kluczowych. W jednej chwili znajdziesz bogactwo aktualnych dyskusji, postów, wydarzeń i innych zdarzeń związanych z Twoim wyszukiwaniem.

Skupienie się na tych trendach ma sens, ponieważ zazwyczaj odzwierciedlają one to, o czym w danym momencie rozmawiają, czego potrzebują i oczekują Twoi docelowi odbiorcy.

Nie wahaj się również sprawdzić, o czym Twoi followersi piszą na Twitterze. W wielu przypadkach ich tweety mogą dać ci lepszy wgląd w twoją własną strategię treści. Jedną z dobrych wskazówek jest skupienie się na najczęściej zadawanych pytaniach związanych z Twoją działalnością. Jeśli widzisz ten sam typ pytań zadawanych często, masz już pomysł, co tweetować!

 

OBSERWUJ SWOJĄ TWITTEROWĄ KONKURENCJĘ

Każdy jest na Twitterze, w tym swoich konkurentów. Fakt ten jest rzeczywiście bardzo pomocne, ponieważ pozwala "szpiegować" na nich i nadążyć z ich rozwoju. Jeśli jesteś świadkiem czegoś, co działa dla jednego z konkurentów, to samo lub podobna strategia może pracować dla Ciebie też!

Śledź swoją konkurencję. Jeśli nie chcesz, możesz również stworzyć prywatną listę, której nikt inny nie zobaczy. Skoro już przy tym jesteś, powinieneś również zwrócić uwagę na to, co ludzie mówią o nich, a nie tylko na odwrót.

 


Zwracaj uwagę na to, jakie treści tworzy Twoja konkurencja i jak skutecznie angażuje swoich odbiorców.


 

WYKORZYSTUJ SKUTECZNE RODZAJE TREŚCI

Nie udostępniaj tylko tekstu w swojej strategii treści na Twitterze. Oprócz wiadomości tekstowych, Twitter nie, w rzeczywistości, obsługuje wiele różnych rodzajów mediów, które mogą być osadzone w tweets.

Twitter pozwala na udostępnianie zdjęć, filmów, linków i slajdów, jak również. Podczas gdy zwykłe wiadomości tekstowe mogą być odpowiednie dla niektórych celów, takich jak szybkie aktualizacje lub zadawania pytań, inne rodzaje mediów, takich jak zdjęcia i filmy mogą mieć znacznie większy wpływ.

Nie zdziw się, jeśli Twoje zdjęcia i filmy będą miały o wiele więcej wyświetleń niż posty tekstowe! W niektórych przypadkach, możesz nie być w stanie osadzić treści, ponieważ znajduje się ona gdzie indziej. W takim przypadku może wystarczyć zwykły link. Nie zamieszczaj jednak zwykłych linków bez żadnego opisu. Zawsze informuj swoich odbiorców o tym, do czego prowadzi link.

 

BĄDŹ KREATYWNY W PROMOWANIU SWOICH TREŚCI

Zdumiewająco duża część niedoświadczonych marketerów po prostu kopiuje i wkleja tytuł wpisu na blogu, a następnie tweetuje linki. To jednak jest bardzo słaba strategia, która prawie nigdy nie przyniesie żadnych rezultatów. Więc być kreatywny z tweets!

Jeden aspekt do rozważenia o Twitter jest to, że krótsze tweety zazwyczaj otrzymują lepsze konwersje. Wystarczy napisać krótkie intro podczas promowania linku. Użyj teaser lub cytat z postu, w przeciwieństwie do postu tytuł.

Nie wstydź się i poproś o udostępnienia! Czy zgadłbyś, że zwykłe proszenie o retweety może rzeczywiście drastycznie zwiększyć ich liczbę? Spróbuj sam, to działa!

Użyj #hashtags i @mentions. Hashtagi są jednym z doskonałych sposobów, aby dotrzeć do publiczności, która nie śledzi cię jeszcze. W ten sam sposób, wzmianki są nie tylko uprzejmy sposób, aby dać kredyt, gdzie kredyt jest należny, to również pozwala na połączenie z osobami, które po prostu może akcji tweet.

Czy używasz Twitter w swojej strategii marketingu treści jeszcze? Nie lekceważ moc tego monolitu mediów społecznych do budowania marki, rekrutacji zwolenników lub po prostu dostać słowo się! Z tych wskazówek dla dobrej strategii treści na Twitterze, będziesz na dobrej drodze do osiągnięcia sukcesu w social media marketer!