Wykonałeś już wszystkie prace przygotowawcze do zbliżających się targów i nie możesz się doczekać, aby zacząć działać, ale co możesz zrobić w dniu targów, aby zapewnić, że odniosą one sukces?

  1. Dopasuj stoisko do osobowości swojej marki

Jeśli chodzi o ustawianie i ubieranie ekspozycji, pamiętaj o tym przede wszystkim: Twoje stoisko reprezentuje Twoją markę! Musi być natychmiast rozpoznawalne dla obecnych odbiorców i zapamiętywalne dla tych, którzy są nowi. Aby to zapewnić, wybierz oznakowanie, plakaty, schematy kolorów i wyróżniające się produkty, które zachowują wygląd i poczucie usługi, którą stworzyłeś. Siła marki robi wrażenie, więc im więcej charakteru marki dodasz do swojego stoiska, tym większą intrygę stworzysz w tym dniu.

Obraz: sphotos-b-atl.xx.fbcdn.net

Obraz: yourmarketingbff.com

Obraz: sycamorestreetpress.com

  1. Małe i osobiste dla zwycięstwa

Nie martw się, jeśli nie masz miejsca, pojemności lub budżetu, aby przejść duży z Twojego stoiska. Publiczność może czasami być zniechęcony przez duże, efektowne wystawy, podczas gdy mniejsze bardziej przystępne stoiska były znane przyciągnąć tłumy.

Jak więc sprawić, by mniejsza przestrzeń stała się bardziej atrakcyjna? Mówiąc najprościej - bądź kreatywny! Poeksperymentuj z oświetleniem (tanie i wesołe lampki wróżki mogą zadziałać znakomicie!), ekranami (nie musi to być płaski ekran 4K - tablet wystarczy), produktami (zbierz swoje najlepsze!), oznakowaniem (trzymaj się jednego lub dwóch) i małymi detalami dekoracyjnymi (świeże kwiaty, ozdoby, yada yada yada). Tylko uważaj, aby nie przytłoczyć swojej przestrzeni przez dodanie zbyt wiele. Mała przestrzeń wygląda najlepiej, gdy jest prosta, dobrze zorganizowana i czysta.

Obraz: blog.folksy.com

Obraz: theapartmentphotography.com

Obraz: etsy.com

  1. Zaoferuj swoim słuchaczom możliwość postawienia stóp na nogi

Obraz: wileyvalentine.com

Targi mogą być zarówno męczące, jak i głodne pracy. Uczestnicy zazwyczaj chętnie korzystają z okazji, aby naładować baterie, więc dlaczego nie zaoferować im tego jako części wystawy? Zapewnienie wygodnego siedzenia i relaksującego otoczenia z pewnością przyciągnie ludzi do Twojego stoiska, a oferowanie gorących napojów, wody butelkowanej lub przekąsek będzie doskonałą okazją do nawiązania rozmowy. Zastąpienie ogólnego nacisku na sprzedaż bezproblemowym podejściem typu "filiżanka i ciastko" sprawi, że staniesz się o wiele bardziej atrakcyjny i na dłuższą metę zapadniesz w pamięć.

Obraz: adarlingaffair.com

Obraz: ariaphotographyonline.com

  1. Dorzuć kilka gratisów

Wszyscy kochamy dobre freebie, prawda? Długopisy, ołówki, naklejki, odznaki... wszystkie wspaniałe darmowe bibeloty. Ale jeśli mamy być szczerzy, targi są wypełnione takimi właśnie gadżetami. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, spróbuj zaoferować odwiedzającym coś nieco innego. Może kubek? Albo piłeczkę antystresową? Balsamy do ust? Albo breloczki do kluczy? Niezależnie od tego, co wybierzesz, nie zapomnij umieścić na nich swojego logo, niech będą zabawne, łatwe do przenoszenia w torbie i na tyle użyteczne, aby goście mogli je zatrzymać jako przyjazne przypomnienie o Twoich usługach.

Nie musimy Ci chyba mówić, że darmowe jedzenie i napoje to strzał w dziesiątkę - od darmowej szklanki fizz, przez mały garnuszek dżemu, po garść smacznych czekoladek. Upewnij się tylko, że sprawdziłeś wcześniej wszystkie zasady imprezy. Niektóre wydarzenia dostarczają własne jedzenie i napoje, za które uczestnicy muszą zapłacić, więc oferowanie przekąsek i napojów za darmo może być wykluczone (boo!).

Obraz: elizabethannedesigns.com

Obraz: quirkyweddingsblog.co.uk

Obraz: modwedding.com

  1. Organizuj konkurs

I wreszcie, pewny sposób, aby zwiększyć zaangażowanie publiczności jest gospodarzem konkursu zabawy. Loterie, quizy, koła spin, erm- pin ogon na osiołku (żartujemy, żartujemy!) ... Tak długo, jak to dostaje ludzie mówią do swojego zespołu sprzedaży, to warto dać spin.

Nagrodą powinno być coś, co Twoi odbiorcy rzeczywiście będą chcieli, np. bon upominkowy lub próbka Twoich produktów. Ludzie będą bardziej skłonni do wzięcia udziału, jeśli nagroda będzie czymś pożądanym. Jeśli poprosisz ludzi o pozostawienie swoich danych, aby wziąć udział w konkursie, możesz również powiązać go z generowaniem leadów na przyszłość. Dwie pieczenie na jednym ogniu - znasz zasady.

Obraz: pinterest.com

Więc to jest twój los! Mamy nadzieję, że czujesz się dobrze przygotowany i gotowy do działania na nadchodzące wydarzenie! Ostatnia i najważniejsza wskazówka, z którą cię zostawimy, to BAW SIĘ! Przekonasz się, że ludzie będą naturalnie przybiegać do Twojego stoiska, jeśli będziesz się uśmiechać i dobrze bawić - weź to od nas, to nie do pomyślenia!

Jeśli potrzebujesz pomysłów na to, jak przygotować się przed imprezą, szybko przeczytaj Jak przyciągnąć tłum na swojej wystawie Część 1- Przygotowanie do imprezy...