Właśnie zarezerwowałeś niesamowitą przestrzeń dla swojej wystawy, która ma być przedstawiona, ma duży ruch pieszych i jest blisko wszystkich głównych atrakcji, ale czy Twoja wystawa stoi na wysokości zadania? W tym przewodniku przedstawimy krok po kroku, jak przygotować projekt graficzny stoiska wystawowego do druku i kilka wskazówek dotyczących projektowania, aby upewnić się, że zrobisz duże wrażenie podczas następnego dużego wydarzenia.

Projektowanie dla stoiska wystawowego wymaga zupełnie innego podejścia niż w przypadku płaskiej ulotki A4. Musisz rozważyć wiadomość, którą chcesz dostać się do odbiorców docelowych i jak chcesz wyświetlić go poprzez kolor i obraz. Ważne jest, aby pamiętać, że prostota jest kluczem. Wiadomość musi być jasna na pierwszy rzut oka, tak aby ludzie przechodzący obok wiedzieli dokładnie, kim jesteś, co robisz i jak możesz im pomóc.

Jak zaprojektować stoisko wystawowe do druku

1. Użyj szablonu

Najtrudniejszą częścią projektowania stoiska targowego jest ustawienie dokumentu do druku. Tak więc, wzięliśmy całą ciężką pracę z niego i stworzyliśmy darmowe szablony puste, więc masz wszystkie wymiary prawo za pierwszym razem.

Możesz znaleźć nasze darmowe szablony wybierając swoje stoisko wystawowe tutaj. Mają one już zaznaczone obszary spadu i bezpieczeństwa, co oznacza, że wszystko, co musisz zrobić, to stworzyć projekt na wierzchu szablonu.

Pamiętaj tylko, aby usunąć warstwę z wytycznymi przed zapisaniem projektu!

2. Kolory

Drukarnie komercyjne, takie jak nasza, zazwyczaj drukują w spektrum kolorów CMYK. Zazwyczaj możesz ustawić swój dokument w trybie CMYK, aby uzyskać bardziej precyzyjne wyobrażenie o tym, jak będą wyglądały gotowe kolory, ale nie martw się, jeśli nie; nasz zespół zrobi to za Ciebie przed wysłaniem Ci proofa do zatwierdzenia do druku!

3. Rozdzielczość

Upewnij się, że wszystkie zdjęcia lub loga mają rozdzielczość co najmniej 300 dpi i zapisz plik w wysokiej rozdzielczości. To gwarantuje, że końcowy wydruk będzie miał wysoką jakość.

Czasami oznacza to, że plik jest zbyt duży, aby przesłać go pocztą elektroniczną, jednakże nadal możesz wysłać do nas swoje prace za pomocą WeTransfer.com w dokładnie taki sam sposób po złożeniu zamówienia - wystarczy, że w temacie wiadomości podasz numer referencyjny zamówienia, abyśmy mogli dopasować Twój projekt do zamówienia.

4. Zapisywanie dokumentu

Akceptujemy wiele różnych typów plików, ale wolimy wysyłać nam pliki JPEG lub PDF, więc zapisz swój dokument jako jeden z nich, jeśli możesz.
Zapisując jako PDF osadzasz tekst i obrazy
, co oznacza, że kiedy otworzymy Twój projekt, aby sprawdzić go po raz czwarty, zanim pójdzie do druku, nic przypadkowo nie zmieni się ani nie przesunie.


Projektowanie stoisk targowych Porady + Przykłady

Ważne jest, aby pamiętać, że prostota jest kluczem. Wiadomość musi być jasne na pierwszy rzut oka tak, że ludzie idąc obok wiedzą dokładnie, kim jesteś, co robisz i jak możesz im pomóc.

Aby uzyskać pomoc, jak stworzyć knock-out pop-up stoisko, tutaj jest szybki roundup z naszych najlepszych 6 wskazówek projektowych ...

  1. Obraz jest wart tysiąca słów

To jest coś, co należy pamiętać przy projektowaniu na stoisku wystawowym. Korzystanie z jednego dużego obrazu o wysokiej rozdzielczości będzie tworzyć duży wpływ.

  1. Sięgnij po gwiazdy

Ludzie przechodzący obok będą tylko rzucać okiem na Twoje stoisko wystawowe, więc Twoje logo musi być wyraźnie widoczne na górze projektu. Dobrze jest również umieścić wszelkie ważne informacje lub obrazy w górnej połowie stoiska, aby nie były ukryte przez resztę ustawień.

  1. Krótko i zwięźle

Używaj dużych, wyraźnych czcionek, które są widoczne z daleka i staraj się nie używać pełnych zdań lub ciągnących się akapitów, ponieważ przechodnie nie będą mieli wystarczająco dużo czasu, aby przeczytać wszystko.

  1. Idź z prądem (czytania)

Ludzie mają tendencję do czytania od lewej do prawej i od góry do dołu, więc upewnij się, że projekt jest dobrze przemyślany z ich punktu widzenia.

  1. Sprawdź, a potem jeszcze raz sprawdź

Potrójnie sprawdź błędy gramatyczne i ortograficzne - nie tylko na swoim stoisku, ale także na banerach rolkowych, ulotkach i wizytówkach. To taka prosta rzecz do zrobienia, a jednak może mieć najbardziej szkodliwy wpływ na Twoją kampanię.

  1. Czyste i proste

Nie komplikuj projektu, może on wyglądać niesamowicie, ale jeśli ludzie nie mogą zrozumieć, co Twoja firma robi lub jakie jest Twoje przesłanie, będą po prostu kontynuować spacer.

Mamy nadzieję, że ten przewodnik dał ci wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć własną oszałamiającą wystawę pop up design - i jesteśmy pewni, że będziesz wyglądać niesamowicie na następnej imprezie!

Jeśli wolisz zostawić projektowanie komuś innemu, koniecznie sprawdź naszą nową usługę projektowania. Nasz zespół projektantów wewnętrznych jest gotowy i czeka, aby pomóc Ci stworzyć stoisko wystawiennicze swoich marzeń! Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wycenę już dziś.