Kiedy zaczynasz działalność na własną rękę, pieniądze mogą być ograniczone, więc brudzenie sobie rąk we wszystkich obszarach nowego biznesu jest koniecznością, jeśli chcesz ruszyć z miejsca. Obszar, w którym niektórzy spadają brakuje jest w dziale projektowania, ale mamy popped razem kilka wskazówek i sztuczek od profesjonalistów projektowania (aka nasz zespół kreatywny top-notch), aby pomóc projekty naprawdę sprzedać swój mały biznes.

Biała przestrzeń jest dobra

Nie bój się negatywnej przestrzeni w swoim projekcie. Jeśli jest miejsce, nie oznacza to, że musisz je wypełniać. Czytelnik może stać się przytłoczony, gdy projekt jest zbyt zajęty i że naprawdę świetna ulotka promocyjna myślisz, że masz będzie odrzucony. Czasami mniej naprawdę jest więcej dla wysokiej wpływu projektu.

Wybierz i sparuj czcionki dobrze

Ogólnie rzecz biorąc, wystarczy trzymać się kilku czcionek. Szybkie wyszukiwanie w Internecie lub przeglądanie na Pinterest zabierze Cię do wielu narzędzi online, aby pomóc Ci zdecydować, które czcionki dobrze razem, ale ogólna zasada kciuka jest, aby wybrać 2, które są całkowicie różne; jeden serif czcionki i jeden san serif czcionki. To nie jest ustalone w kamieniu, ale dla wskazówek, nie używaj czcionek, które są zbyt podobne, takie jak dwa skryptu czcionki stylu. Wybierz czcionkę dla tytułów, a następnie inną dla reszty tekstu.

Pamiętaj o hierarchii

Jeśli tworzysz broszurę lub dokument z dużą ilością tekstu, pamiętaj o hierarchii treści i zachowaj ją w całym dokumencie. Na przykład, możesz mieć pogrubiony tytuł, który jest nieco większy, następnie podtytuł napisany kursywą, a potem główny tekst napisany mniejszą czcionką. Pozwoli to wyróżnić poszczególne sekcje i sprawi, że wszystko będzie łatwe do odczytania.

Siatka jest twoim przyjacielem

Siatki są podstawową formą każdego dobrego projektu. Pomyśl o uporządkowaniu swojego tekstu i obrazów w kolumny i wyraźne sekcje, aby stworzyć strukturę i równowagę.

W przypadku obrazów, zasada trzech trzecich jest prostym i łatwym sposobem na określenie punktu ciężkości obrazu. Jeśli podzielisz obraz na 9 równych sekcji, ostrość obrazu powinna być umieszczona tam, gdzie przecinają się linie.

Wypróbuj gotowy szablon

Jeśli nie jesteś zbyt pewny od czego zacząć lub po prostu chcesz zanurzyć palec w projektowaniu, wypróbuj jeden z naszych gotowych szablonów. Jeśli potrzebujesz nowego projektu wizytówki, możesz wybrać szablon, edytować dane kontaktowe i gotowe! Jeśli chodzi o materiały promocyjne, takie jak ulotki czy plakaty, również możesz je dostosować do swoich potrzeb. Jest to szybkie i łatwe, a także pozwala uniknąć wszelkich kłopotów, dając Ci doskonałe projekty w krótkim czasie!

Zastanów się nad teorią kolorów

Ponieważ różne kolory wywołują emocje, poniżej znajdziesz krótki przegląd podstawowych kolorów i ich teorii.

Trzymając się ograniczonej palety barw, stworzysz wygląd i klimat swojej firmy oraz sprawisz, że branding będzie bezproblemowy.

Edycja zdjęć

Istnieją świetne narzędzia do edycji zdjęć, które sprawią, że edycja Twoich zdjęć będzie dziecinnie prosta. Wykorzystaj aplikacje lub edytory online, aby poprawić jakość swoich zdjęć. Dzięki temu w krótkim czasie będziesz wyglądać jak profesjonalny fotograf. Jeśli nie masz czasu lub środków na robienie własnych zdjęć, możesz skorzystać z fotografii stockowej. Strony takie jak freeimages.com, istock czy Shutterstock oferują bibliotekę darmowych lub tanich zdjęć idealnych do użytku komercyjnego - pamiętaj tylko, aby najpierw sprawdzić umowy licencyjne!

Znajdź inspirację

Inspirację możesz znaleźć wszędzie: w czasopiśmie, na zewnątrz, na blogach, na Pintereście... lista jest nieskończona. Jeśli masz problemy z kreatywnością, zrób sobie przerwę, przebiegnij się dookoła bloku, zrób sobie herbatę i wróć do tego później. Nie możesz wymusić kreatywności, ale kiedy przychodzą Ci do głowy pomysły, upewnij się, że masz sposób, aby je zanotować. Miej pod ręką notes lub listę w telefonie, a kiedy pojawi się inspiracja, zapisz ją!

Konsekwencja jest kluczem

Cokolwiek robisz, upewnij się, że wszystko, z czym stykają się Twoi klienci, jest spójne. Wczesne ustalenie wyglądu i stylu Twojej marki zapewni, że Twoi odbiorcy będą ją natychmiast rozpoznawać.

Czujesz się gotowy, aby zostać mistrzem designu? Daj nam znać, jak Ci idzie!